ING-SAT írta:Szeptember 19.-én, hétfőn 9:00 től 18:00 óráig, míg a következő keddi napon, 9:00 től 14:00 óráig tart az ECEBE 2016-os műholdas, kábeltévés, stb. szakkiállítás a budai MOM Sportközpontjában. Tervez-e valaki ez ügyben Budapestre jönni, mert ez esetben célszerű lenne összehangolni egy amatőr találkozót is.
Kedves Misi!
Kiváló ötlet, korábban már találkoztunk ott tagjainkkal. Sajnos, nekem a szeptember 19-21 napok kilőve, de remélem, összejön a találkozó!
Üdv: Feri
Sziasztok!
"Csoportos összejövetel" igénye híján, szólóban kilátogattam az idei ECEBE-2016 -os, Közép-európai műholdas, kábeltévés, stb. szakterületek szakkiállítására, ahol néhány (számomra érdekes) technikai újdonsággal, valamint a "szakma" néhány hazai képviselője vállalkozásának, kiállításával is találkoztam, megtekintettem. Ezekről néhány fotómat bemutatnám:
Újabb adatok, információk a Magyar Telekomnak a NMHH általi megbírságolását követően várható, a korlátlan adatforgalom (TV GO HBO GO, stb.) kivéreztetéséről..........
Azért ez ennél bonyolultabb. Eddig is volt a Ptk.-ben közízlést sértő ill. gyűlöletbeszéd stb. ellen büntetés. De ezt polgári per keretében tudta adott személy vagy társaság érvényesíteni. Ennek ellentmond viszont a szólás szabadságról szóló rendelet. Tehát adott bíró döntötte el, hogy adott szituációban (kiskorú hallotta-e) indulatok mindkét részről..stb. büntetést érdemelt vagy sem..ill. mekkora büntetési tétel volt az elhangzott szöveg. Ki kinek és kik előtt mondta. Volt-e valóság alapja vagy rágalmazás volt-e? Stb..
A Digi részéről most annyi történt, hogy legolcsóbb szegmensként a társadalom legszocializálatlanabb tagjait is megkapta. Értem én hogy innen ki szeretne törni, de erre ma már egyre több helyen ott a mesterséges intelligencia lásd T-Mobilnál a Vanda. Nem tökéletes...de egyre inkább az lesz! Én inkább azt látom emögött hogy a szolgáltató indoklás nélkül felmondhasson szerződést. Mert ugye ki dönti el, hogy Pista bácsi K..anyázott az ügyfélszolgálatossal vagy csak kiabált? A DIGI!
Mit tudsz tenni ha pocsék a szolgáltatás xy okok miatt és kénytelen vagy őket hetente/havonta zargatni? Hát hívod őket....és a hetente változó alkalmazottaknak magyarázod újra meg újra a problémád! ÉS..ha nem vagy szakmabeli nem tudod/látod hogy az autista telepítőjük (szerelőt szándékosan nem írok) kombinált fogóval nyomott egy kicsit az F-csatlakozón és ezért hol van kép hol meg nincs! Mert ilyen a szolgáltatásuk! Problémás vagy...mehetsz máshova...vagy saját pénzen hívsz szerelőt és vele javíttatod és nem zargatod az ügyfélszolgálatuk! Mit tudsz tenni ha kihajítanak mint problémás ügyfelet? Persze hivatkozhatsz a rögzített beszélgetés kódjára...már amennyiben a beszélgetés elején az elhadart számot felírtad! Aztán a szolgáltató kivizsgálja az önmaga ellen benyújtott panaszod! Indíthatsz polgári pert ellenük, de 1000-ből ha egy ember ennek nekiáll. Pláne hogy aláírtad az ÁSZF-ben hogy mindörökkön örökké csendes, visszafogott és udvarias hangnemben, szalonképes szavakat használva mondod el 116-odszorra is az ügyfélszolgálatosnak, hogy amint fúj a szél, elmegy a kép! Ő pedig 117-szerre ajánlja, hogy húzd ki a készüléket a konnektorból, várj kicsit majd dugd vissza, és indítsd újra a készüléket! És jó lesz az! Jónak kell lennie, mert más ötlete nincs! Szóval ez szerintem a garancia hanyagolásáról szól a DIGI részéről! Más szolgáltató ugyanis vajh miért tudja kezelni a problémát?
Én Vidanet-es vagyok, és fél évig havonta hívtam őket mert a net pocsék volt. Fél év alatt vagy 4x cseréltek modemet mire kiderült hogy szándékosan szórakoztak/szórakoznak mindenkivel. Minden héten jött frissítés a modemre és a 100-as net visszaállt a minimum 20 Mbps-ra. Padlásra fel...modem reset..újraindítás és a következő frissítésig jött a 100 Mbps. És fél év után vallotta be a szerelő mert megunta kijárni és a jó modemeket csereberélni. Mondjuk engem sem kell félteni mert azzal hívtam őket hogy csak 10 Mbps jön. Erre ki kellett jöjjenek. Mérte..mondja 20-20 Mbps. Hja..most. De néha csak 10 Mbps.
Mikor beléptettek az 50-es csomagból a százasba, azt "hazudta" a hölgy, hogy persze a minimum csak 20, de szinte mindig megvan a száz. Na igen..pár hónapig. Aztán szépen visszaszabályozták. És mikor rájöttem azt "állította" a szerelő, hogy beragadt egy frissítés, azért lassult be. Aztán utolsó alkalommal a laptopját rádugta a modemre és szépen átírta. Azóta sosem esett le 100 alá. és a frissítés sem "ragad be". Eleve...minek egy ramaty kábelmodemet hetente frissíteni?
Felajánlottam én azt is, hogy veszek saját költségen egy profi modemet. Elzárkóztak előle és a saját modememből ki vagyok azóta zárva.
Szóval éppen nem kell félteni a szolgáltatókat. Gyengébb idegzetűek nem véletlen ordítanak velük.
"...and remember that closed source leads to the dark side of the force! " Jaume Sabater